poniedziałek, 14 stycznia 2013

Liebster Awards

Witamy wszystkich;)
Tym razem, nie będzie nowego rozdziału, lecz takowy niedługo się pojawi. 
Jednakże wracając, chciałyśmy wpierw podziękować Angusie (która nominowała nas dwie) Lileynie i Olę Skoczyłaś za nominacje do Liebster Awards! Dziękujemy ;* 
No to teraz tak dokładnie do tematu. 
O co dokładnie chodzi w Liebster Award. 

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Jako iż, Angusa nominowała nas dwie oddzielnie, to każda odpowie na pytania osobno.
Zaczynam Ja, czyli Skyler;* 

1. Czy jest jakiś konkretny kraj, którego chciałabyś zwiedzić?
Oczywiście,  Anglia! Wrzesz i wzdłuż. Kocham ten kraj :) 

2. Czy jest jakiś rodzaj tańca, którego chciałabyś się koniecznie nauczyć?
Osobiście chciałabym nauczyć się Tanga. Zawsze jakoś imponował mi ten taniec :)

3. Jaki jest twój ulubiony cytat?
"Dusza umiera na rękach tego, kto ją niesie."- nie wiem czemu, ale właśnie ten cytaty utkwił mi w głowie. 

4. Jaką kuchnię lubisz najbardziej?
Uwielbiam kuchnię włoską. ;)

5. Jakie słowo w języku polskim podoba ci się najbardziej?
Szczerość, ekstrawaganckość.

6. Ulubiony gatunek literatury?
Będę taka oryginalna i napiszę, gatunek Grozy czyli inaczej po prostu horrory. 

7. Czy wzięłabyś udział w teleturnieju "moment prawdy"?
Jasne, kocham wyzwania :D  

8. Czy zdarza ci się "dwa razy skoczyć do tej samej rzeki"?
Niestety tak, co chyba jest największą moją słabością. Chociaż ostatnio bardziej intensywniej z tym walczę.

9. Skąd przyszedł pomysł na bloga?
Hm...szczerze przyszedł on po przeczytaniu bloga Angusy, ponieważ tak mi się spodobał, że napisałam o tym Poli. Później obydwie tak się nim zafascynowałyśmy, że w końcu napisałam.
"Fajnie by było, gdybyśmy kiedyś coś razem napisały" .
I tak to się zaczęło :)Ostatecznie, po dwóch dniach miałyśmy już ogółowy zarys pomysłu :) 

10. Wschód czy zachód słońca? Co jest według ciebie piękniejsze?
Oczywiście wschód, chociaż zachód jest równie piękny. Nie ograniczam się do jednego :) 

11. Gdybyś została prezydentem, to co byś zmieniła w naszym kraju?
Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia. Na pewno szkolnictwo, a o resztę martwiłabym się później :) 

Pytania od Liley.
1. Ulubiony zespół?
Mam dużo ulubionych zespołów, więc wymienie tylko kilka. 
Red Hot Chilli Peppers, Lifehouse, Green Day, Linkin Park etc.

2.Co byś zmienił/-a na świecie. 
Odpowiem dość specyficznie. Zmieniłabym na świecie niektórych ludzi i sposób, w jaki spostrzegają świat. :) 

3.Grasz w totolotka?
Nie :)

4.Ulubione miejsce wakacyjne?
New York lub Dominikana :) 

5. Co cię najbardziej denerwuje?
fałszywość, chciwość i brak czekolady w domu :)

6.Wierzysz w horoskopy. 
Nie, uważam, że to kompletna ściema :)

7. Jaką piosenką zagraniczną najbardziej lubisz?
Mam dwie ulubione piosenki. 
Lifehouse - Storm i Imagine dragons - It's time.

8.Lubisz buszować po sklepach z odzieżą? 
Zależy od mojego nastroju i ile to "buszowanie" trwa :) 

9.Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
Hm....dobre pytanie :) Z tego co pamiętam to było to Atlas Chmur. 

10.Chciałabyś wydać kiedyś książkę. 
Oczywiście, że tak. Właśnie to jest jednym z moich największych marzeń, chociaż nie spieszę się z napisaniem jej. 
Po pierwsze uważam, że jestem za młoda na takie duże zobowiązanie, a po drugie, bądźmy szczerzy jestem bardzo niedoświadczona, jeżeli chodzi o pisarstwo i tego typu sprawy. :) 

11.Twoja najbardziej irytująca ksywka z dzieciństwa. 
Oj znalazło by się kilka. Jak byłam mała to mówili na mnie chichot, ze względu na to, że cały czas się śmiałam i chichotałam jak głupia. Cholernie mnie to irytowało, no ale cóż. 
Niektórzy znajomi, żeby mnie wkurzyć używają tej ksywki do dzisiaj :)

Pytania Oli.  

1.Ile masz lat?
w tym roku stuknie mi 15 ;)

2.Dlaczego piszesz bloga o tym a nie o innym?
Powiem tak, bo nominowałaś mojego bloga o delenie. Piszę o tym, ponieważ moja chora wyobraźnia co chwilę wymyśla nowe wersję przygód z różnymi bohaterami. (zaczęłam od bloga o zmierzchu, później delena, jeszcze potem mieszanka wybuchowa, a teraz dramione) Podjęłam się tego wyzwania, albowiem miałam chory pomysł na stworzenie czegoś zupełnie nowego, czego Julie Plec nigdy nie odważyłaby się zrobić. W dodatku mieszam jeszcze wątek z Pretty Little Liars, a to mój ulubiony serial, zaraz po How I met your mother ;) uf...ale się rozpisałam. 

3.Co cię do tego zainspirowało. 
Hm...odpowiem punktami, bo jako iż prowadzę 4 blogi, każdy zainspirował mnie z osobna. 
Dramione - w tym przypadku inspiracja przyszła przez Angusę ;) 
Delena - sama nie wiem, pomyślałam, że jak już dałam radę pomieszać Zmierzch The Secret Circle, TVD to dam radę i temu Xd
one-more-hope- to było 2 lata temu. Leżałam w łóżku i myślałam, że mam dość tego, iż każda postać jest taka mdła, więc postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce. Zainspirowała mnie wtedy książka Stephena Kinga "Rose Madder"
Give me the second chance. - do tego zainspirowała mnie moja już była przyjaciółka, gdy razem z nią piłyśmy przez skype whisky :) 

4.Ulubiona książka?
Harry Potter i Książę Półkrwi oraz Błękitnokrwiści. 

5.Ulubiony film/ serial?
Film: The Perks of bying a wallflower. 
Serial : How i met your mother i Pretty Little Liars.

6.Delena czy Stelena?
Oczywiście że Delena. Co do steleny osobiście wolę Stebekah *,*

7.Czy Klaus i Caroline powinni być razem?
Nołp. To zniszczyło by Klausa i jego naturę. Lubię go jako złego sukinsyna i jeżeli miałby być z Caroline, to tylko pod jednym warunkiem. Dalej musiałby być takim samym skurczybykiem. 

8.Co sądzisz o Rebekah?
Jest jedną z moją ulubionych postaci w TVD.

9. Jaki masz sposób na zły dzień?
Wyżyje się na jakieś osobie, nawrzeszczę pójdę zapalić (wybaczcie jeżeli myślicie, że jestem za młoda i tak będę to dalej robić, nikt nie jest święty xd) a jeżeli jest naprawdę tragicznie, to idę biegać, lub pójdę grać w  squasha. 

10.Wampir czy wilkołak, a może czarownica?
Czarownica, tylko jeżeli miałabym się uczyć w Hogwarcie ;) A tak to, to wampir ;D 

11.Ulubiona piosenka?
Gdzie u góry znajduje się odpowiedź na to pytanie ;) Powiem tylko, że uwielbiam zespół Lifehouse ;D 

~A moja pytania to.~ 
1. Czy lubisz miejscowość w której mieszkasz?
2.Gdybyś mogła wybrać jedno miejsce w którym mogłabyś zacząć wszystko od początku, jakie by to było? 
3. Czemu prowadzisz swojego bloga?
4. Jakie są twoje nałogi?
5. Ulubiony Film? 
6. Jaki blog ostatnio przeczytałaś?
7. Czy uważasz, że jesteś osobą troskliwą?
8.  Chciałabyś wziąć udział w  serialu "Ukryta Prawda" (moja chora wyobraźnia)
9. Kiedy pierwszy raz przeczytałaś Harrego Pottera?
10. Chciałabyś coś zmienić w swoim życiu? 
11. Ulubiona Potrawa?

A teraz czas na Polę. 

1. Czy jest jakiś konkretny kraj, którego chciałabyś zwiedzić? 
Tak. A nawet nie jeden. Jestem wielką miłośniczką podróży. Jeśli chodzi jednak o konkretny kraj, to wybrałabym Włochy, bądź też Francję. Według mnie w te państwa mają w sobie „to coś”, ten urok.

2. Czy jest jakiś rodzaj tańca, którego chciałabyś się koniecznie nauczyć? 
Oczywiście. Bardzo chciałabym nauczyć się tańczyć hip-hop, a nawet i tango. Uważam, że w balet również jest cudowny. Jednak zważając na moje „uzdolnienia” raczej nie zdobywałabym za to laurów…;)


3. Jaki jest twój ulubiony cytat?   

Mam mnóstwo ulubionych cytatów. Ciężko mi jest określić ten jedyny. :) Wymienię więc kilka: 1.„Staraj się dojrzeć promyk światła tam, gdzie inni widzą tylko ciemność.” 2.„To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące.” 3.„Lecz nikt nie może tracić z oczu tego, czego pragnie. Nawet kiedy przychodzą chwile, gdy zdaje się, że świat i inni są silniejsi. Sekret tkwi w tym, by się nie poddać.” 4. „Silne uczucia są nieokiełznane jak dzikie konie. Popychają nas do działania, nie pytając, czy tego chcemy, czy nie.” 5. „Kiedy nie miałam już nic do stracenia, dostałam wszystko. Kiedy o sobie zapomniałam, odnalazłam samą siebie. Kiedy poznałam upokorzenie i całkowitą uległość, stałam się wolna.” 6. „W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.” 
7. „Biada temu, kto nie podjął ryzyka. Co prawda nie zazna nigdy smaku rozczarowań i utraconych złudzeń, nie będzie cierpiał jak ci, którzy pragną spełnić swoje marzenia, ale kiedy spojrzy się za siebie- bowiem zawsze dogania nas przeszłość- usłyszy głos własnego sumienia.”  

4. Jaką kuchnię lubisz najbardziej?   
Kuchnia francuska oraz kuchnia włoska. 

5. Jakie słowo w języku polskim podoba ci się najbardziej?   Hmm…Jest ich kilka. Szelmostwo, ekstrawagancja, purpura, elegancja, niezależność. 

6. Ulubiony gatunek literatury? 
Od romantyzmu, do horroru, aż po fantastykę. Niektóre kryminały.

7. Czy wzięłabyś udział w teleturnieju "moment prawdy"? 
Nie. Uważam, że wykrywacz kłamstw jest urządzeniem omylnym. Poza tym, nie chciałabym odpowiadać na pytania o życie osobiste wiedząc, że obejrzy i dowie się o tym miliony ludzi. 

8. Czy zdarza ci się "dwa razy skoczyć do tej samej rzeki"?   W przeszłości owszem, zdarzało mi się. Wielokrotnie dawałam komuś szansę, brnęłam w coś, co dawniej zawiodło… I co z tego miałam? Że to prędzej, czy później legało w gruzach, a rany goiły się jeszcze ciężej. Teraz odkreślam przeszłość grubą krechą. To co było nie wróci. Wspomnienia jednak warto mieć.

9. Skąd przyszedł pomysł na bloga?   Ogólnie to nie jest mój pierwszy blog, lecz pierwszy założonywspólnie z kimś i pierwszy o tematyce Dramione. Skąd przyszedł na niego pomysł? Hm… To wszystko dzięki Skyler : ) Wciągnęła mnie w tematykę Draco + Hermiona, co bardzo mnie zaintrygowało. Zaproponowała ona założenie bloga o tej tematyce, na co ja chętnie przystałam. Okazało się, że obie mamy na to mnóstwo pomysłów i świetnie nam się razem pisze. ^^ (Inspiracją był blog Angusy :) )

10. Wschód czy zachód słońca? Co jest według ciebie piękniejsze? 
 
 Hm. Wschód słońca jest piękny. Jego promyki powoli zaczynają padać na trawy, drzewa, nastaje dzień, stworzenia budzą się do życia. Jednak zachód słońca urzeka mnie w zupełności. Uwielbiam siedzieć na łące i patrzeć, jak znika ono za horyzontem. Ta piękna poświata czerwieni, to piękne niebo… Po prostu raj. Czuć zbliżającą się noc, nastający zmierzch. Niektóre stworzenia uciekają do swoich norek, zapadając w błogi sen, natomiast inne dopiero się budzą. ^^Fascynujące. : )   


~Pytania~
1.   Jakie masz zainteresowania?
2.   Wierzysz w to, że każdy z nas ma wybór, czy też w to, że istnieje przeznaczenie?
3.    Jakie są twoje ulubione książki?
4.    Kim pragniesz zostać w przyszłości? 

5.  Pisanie bloga było decyzją spontaniczną, czy raczej przemyślaną od A do Z ?
6. Jaki jest twój ulubiony gatunek muzyki?
7. Kim jesteś? Realistą, optymistą, pesymistą, czy może raczej lubisz odbiegać od normy i trochę pofilozofować? ;)
8.     Masz w życiu jakiś autorytet?
9.     Jakie jest twoje motto życiowe?
10.  Jakie są twoje poglądy na temat miłości?
11.    Uprawiasz sport?

~Nominujemy. ~

12 komentarzy:

  1. Londyn to miasto, nie kraj.
    -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha geniusz ja;D tak to jest jak się odpowiada na pytania po treningu ;D wybacz ;)

      Usuń
  2. Skyler;* mam pytanie :
    Czy jeśli ty mnie nominowałaś muszę odpowiadać na pytania Poli?
    Pozdrawiam
    Kath<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci serdecznie za to wyróżnienie i za niedługo odpowiem na pytania!

    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do Liebster Awards moja droga Skyler ;D

      http://lileyna-durand.blogspot.com/2013/01/liebster-awards-trzy-razy.html

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Sky, kiedy będzie nowy rozdział, co? Ja tu się niecierpliwię. :c

    Pozdrowienia. :3
    Vilene (nie-pytaj-mnie-o-jutro.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Vilee, moja kochana. Ja właśnie kontroluję swoją część rozdziału, więc jeżeli ja i Pola się sprężymy to jutro dodamy nn :* Ale nic nie obiecuję :)

      Usuń
  5. Czy na twoim drugim blogu pojawi się jeszcze kiedy kol wiek nowy rozdział? ; ):)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://hermiones-diary.blogspot.com/ serdecznie zapraszam na nowy rozdział : )!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezzz blog cudowny nie ma co i akcja się rozkręca nie mogę się doczekać nowego rozdsziału . Zapraszam do mnie
    http://dracoihrmiona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń