niedziela, 26 kwietnia 2015

Powrót na stare śmiecie

Witam wszystkich!
Z tej strony Skyler, współzałożycielka tego bloga.
Przyznam się szczerze, że dawno mnie tu nie było. Od czasu gdy ktoś zgłosił naszą historię jako plagiat, całe chęci na pisanie dalszych rozdziałów rozpłynęły się w nicość.
Jestem świadoma również, iż wiele z was czekało na dalsze rozdziały, które jednak nigdy nie ujrzały światła dziennego.
Niedawno jednak postanowiłam zabrać się z sobie i ponownie spróbować sił w opowiadaniach dramione. Nowy blog jest, powoli zbieram czytelników. Jednym słowem : zaczynam wszystko od nowa.
Mimo to, cały czas nie mogłam pozbyć się głupiego uczucia w sercu, że nie dokończyłam historii, w którą włożyłam tyle serca.
A więc kieruje się do was.
Czy mielibyście ochotę dowiedzieć się tutaj o dalszych losach Draco i Hermiony na tym blogu? 
Jeżeli tak bardzo proszę, o zostawienie po sobie jakiegokolwiek śladu, który utwierdziłby mnie w przekonaniu, że jednak ktoś jeszcze pamięta o tej historii,  a wtedy z wielką chęcią postarałabym się dokończyć to opowiadanie. Kto wie może Pola, druga współtwórczyni również do nas powróci?
Serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że niedługo znowu o mnie usłyszycie :)

7 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie chce kolejne rozdziały i dokończenie miniaturki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, taaaak!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. TAAAAAAAAAK!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że tak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście że tak!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tak i jeszcze raz tak! !!!!:D

    OdpowiedzUsuń